A   A   A
Түрксіб ауданы
әкімінің аппараты

Мемлекеттік рәміздер
Саясат
Мемлекеттік қызмет
Экономика
Мемлекеттік сатып алулар
Әлеуметтік шеңбер
Денсаулық сақтау
Білім беру
Абаттандыру
ЖПҚ
Электрондық қызмет атқарулар
Мәдениет және спорт
ТКШ
ТЖ хабарлайды
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл
Сайт картасы
Біздің аудан
Кері байланыс
Жекешелендіруді өткізу ережелері
Жаңалықтар ЖАҢАЛЫҚТАР

Физикалық белсенділік ерлер денсаулығының қозғалысына әсері

     

Түрксіб ауданы қоғамдық денсаулық сақтау басқармасы «АЗМК» ЖШС «Физикалық белсенділік» тақырыбында акция өткізді. Акцияның мақсаты салауатты өмір салтын сақтау.

 Қазіргі заманның адам денсаулығының көптеген проблемалары өркениеттің дамуымен байланысты. Қоғам дамуының басты проблемаларының бірі - адамның физикалық белсенділігін төмендету. Қозғалыс болмауына байланысты артық салмақ пен онымен байланысты ауру: жүрек-тамыр аурулары, қант диабеті, тірек-қимыл аппаратының аурулары және т.б.
Ерлердегі дене салмағының көбеюімен тестостерон (негізгі еркек гормоны) күрт төмендейді. Француз ғалымдары қалыпты салмағы бар адамдарға қарағанда, семіздікпен ауыратын еркектерге қатысты проблемалар 2,5 есе жиі кездеседі деп тапты.
Талияның 94 см-ден асып кеткен ерлердегі абдоминальды семіздік (іште артық майды ішке орналастырады). Бұл семіздік қауіпті, өйткені ол метаболикалық синдроммен, қант диабетімен және жүрек-тамыр ауруларымен байланысты. Сонымен қатар, майлы тін - әйел жыныс гормондарын шығаратын диффузды эндокриндік орган.
Физикалық белсенділіктің қандай түрлері бар?
Төмен дене белсенділігі
Мысалы, егер адам ұйықтап жатса немесе теледидар оқып жатса немесе көріп жатса, тыныштық жағдайына сәйкес келеді.
Орташа физикалық белсенділік
Бұл физикалық белсенділіктің деңгейі, бұл жүрекке жылдамдықты аздап арттырады және сізді жылы және қысқа сезінуді қалдырады: жылдам жүру, қашықтықта жүзу, тегіс велосипедпен жүру, баяу билеу
Егер жаттығу жылдамдығы қатысушыларға ыңғайлы сөйлесуге мүмкіндік берсе, онда бұл жүктеме қалыпты.
Қарқынды дене белсенділігі
Бұл физикалық белсенділіктің деңгейі, ол жүрек соғу жылдамдығын айтарлықтай арттырады және тыныс алудың ауыр сезімін тудырады (тыныссыз сезінеді): жүгіру, кесу ағаш, тренажор, қашықтықта жүзу, жылдам велосипедпен жүру, көтерілу.
Физикалық белсенділіктің бәсекелестік нысаны, әдетте, қарқынды стресс деңгейіне жатады.

Сіз не істей аласыз

• Тұрақты өмір салтынан аулақ болыңыз. Кішкене физикалық белсенділік оның толық болмауынан жақсы.

• Денсаулыққа пайдалы артықшылықтар алу үшін қалыпты физикалық белсенділікпен (аптасына 5 рет 30 минуттан) аптасына кем дегенде 150 минут жаттығыңыз.

• Қосымша физикалық белсенділік сіздерге денсаулықтың пайдалы артықшылықтарын береді. Қарқынды дене белсенділігін бастамас бұрын кімге дәрігермен кеңес керек:

• Шылым шегу

 • қазіргі уақытта ККЖ бар адамдар

• СПД үшін келесі екі немесе одан да көп қауіп факторлары бар: а. AG б. холестеринді жоғарылатады с. CVD отбасылық тарихы d. қант диабеті e. семіздік

• 40 жастан асқан еркектерге арналған

• 50 жастан асқан әйелдер үшін

• Тәуекелдерді бағалаудың кез келген мәселелеріне оң жауап беру.

b.Тәуекелдерді бағалауға арналған сауалнама

c.Дене белсенділігі бойынша ұсыныстардың негізгі принциптері

• Жиілік: аптасына кем дегенде 3-5 рет

• Ұзақтығы: 20-60 минут: а. жылыту (5-10 минут) б. жүктеме (15-40 минут) с. релаксация (5-10 минут).

• Қарқындылық а. қалыпты (50% -дан 70% -ға дейін) б. қарқынды (70% MFSS және

• жаттығу түрлері а. үлкен бұлшықет топтарынан тұратын қайталанатын ритмикалық белсенділік

одан да көп).

     Акция барысында әртүрлі спорттық ойындар, жаттығулар жүргізілді.

     Жұмысшылар арасында «спорт денсаулық кепілі» - атты тақырыпта сауалнама жүргізілді.

      

        

      

 

 

 

 

 

07.12.2017