A   A   A
Түрксіб ауданы
әкімінің аппараты

Мемлекеттік рәміздер
Саясат
Мемлекеттік қызмет
Экономика
Мемлекеттік сатып алулар
Әлеуметтік шеңбер
Денсаулық сақтау
Білім беру
Абаттандыру
ЖПҚ
Электрондық қызмет атқарулар
Мәдениет және спорт
ТКШ
ТЖ хабарлайды
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл
Сайт картасы
Біздің аудан
Кері байланыс
Жекешелендіруді өткізу ережелері
Әлеуметтік шеңбер ӘЛЕУМЕТТІК ШЕҢБЕР



Атаулы әлеуметтiк көмектi тағайындау және төлеу қағидаларын бекіту


«Мемлекеттiк атаулы әлеуметтiк көмектi тағайындау және төлеу қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы                 5 мамырдағы № 320 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2017 жылғы
25 сәуірдегі № 93 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы

 

 

«Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек туралы» 2001 жылғы
17 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 7-бабының 4-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

1. «Мемлекеттiк атаулы әлеуметтiк көмектi тағайындау және төлеу қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 5 мамырдағы № 320 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2017 жылғы 25 сәуірдегі № 93 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 15193 болып тіркелген, 2017 жылғы 12 маусымдағы Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актісі электрондық түрдегі эталондық бақылау банкінде жарияланған) мынадай өзгеріс енгізілсін:

көрсетілген бұйрыққа қосымша осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

2. Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Әлеуметтік көмек департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның мемлекеттік және орыс тілдеріндегі қағаз және электрондық түрдегі көшірмесін «Республикалық құқықтық ақпарат орталығы» шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне қосу үшін жіберуді;

3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

4) осы бұйрықты облыстардың, Астана және Алматы қалаларының жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар басқармаларының назарына жеткізуді;

5) осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелген күннен бастап он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 1), 2), 3) және 4) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау вице-министрі С.Қ. Жақыповаға жүктелсін.

4. Осы бұйрық 2018 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға тиіс.

 

 

Қазақстан Республикасының

Еңбек және халықты

әлеуметтік қорғау министрі                                  Т. Дүйсенова

 

 

 

 

КЕЛІСІЛДІ

Қазақстан Республикасының

Ақпарат және коммуникациялар министрі

_____________________ Д. Абаев

2017 жылғы «___» ______________

 

 

КЕЛІСІЛДІ

Қазақстан Республикасының

Ақпарат және коммуникациялар

министрінің міндетін атқарушы

_____________________ А. Әжібаев

2017 жылғы «___» ______________

 

 

 


Қазақстан Республикасы

Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің

2017 жылғы «   »            

№            бұйрығына           

қосымша

 

 

Қазақстан Республикасы

Еңбек және халықты әлеуметтік

қорғау министрінің

2017 жылғы 25 сәуірдегі

№ 93 бұйрығына

қосымша

 

 

Қазақстан Республикасы

Денсаулық сақтау және әлеуметтік

даму министрінің

2015 жылғы 5 мамырдағы

№ 320 бұйрығымен

бекітілген

 

Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау

және төлеу қағидалары


1-тарау. Жалпы ережелер

 

1. Осы Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау және төлеу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) «Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек туралы» 2001 жылғы 17 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң) 7-бабының 4-тармағына сәйкес әзірленді және мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті тағайындау және төлеу тәртібін айқындайды.

2. Осы Қағидаларда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

1) ассистент – Халықты жұмыспен қамту орталығының әлеуметтік жұмыс жөніндегі консультантқа және кент, ауыл, ауылдық округ әкіміне консультациялар, әңгімелесулер өткізуге, сондай-ақ әлеуметтік келісімшарт бойынша міндеттемелердің орындалуына мониторинг жүргізуге жәрдемдесу функцияларын орындайтын жұмыскері;

2) атаулы әлеуметтік көмек төлеу жөніндегі уәкілетті ұйым – банк операцияларының тиісті түрлеріне қаржы нарығын және қаржы ұйымдарын реттеу мен қадағалау жөніндегі уәкілетті органның лицензиясы бар ұйымдары немесе «Қазпочта» акционерлік қоғамының аумақтық бөлімшелері;

3) әлеуметтік бейімдеу шаралары – «Қазақстан Республикасында мүгедектердi әлеуметтiк қорғау туралы» 2005 жылғы 13 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 21-бабында айқындалған мүгедектерді әлеуметтік оңалту шараларын, өмірлік қиын жағдайда жүрген адамдарға «Арнаулы әлеуметтік қызметтер туралы» 2008 жылғы 29 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес көрсетілетін арнаулы әлеуметтік қызметтерді, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген тәртіппен көрсетілетін өзге де мемлекеттік қолдау шараларын қамтитын іс-шаралар кешені;

4) әлеуметтік жұмыс жөніндегі консультант (бұдан әрі – консультант) – Халықты жұмыспен қамту орталығының атаулы әлеуметтік көмекті тағайындауға және күнкөрісі төмен адамға (отбасыға) оның (олардың) кедейлік шегінде болуымен байланысты жағдайдан шығуына жәрдемдесуді жүзеге асыратын жұмыскері;

5) әлеуметтік келісімшарт – жұмыссыздар, өзін-өзі жұмыспен қамтығандар қатарындағы Қазақстан Республикасының азаматы не оралман, сондай-ақ «Халықты жұмыспен қамту туралы» Қазақстан Республикасының Заңында (бұдан әрі – Халықты жұмыспен қамту туралы заң) көзделген жағдайларда өзге адамдар мен халықты жұмыспен қамту орталығы арасындағы, ал Халықты жұмыспен қамту туралы заңда көзделген жағдайларда, жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді шараларын ұйымдастыруға тартылған жеке және заңды тұлғалармен тараптардың құқықтары мен міндеттерін айқындайтын жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді шараларына қатысу, сондай-ақ мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек көрсету туралы келісім;

6) еңбекке қабілетті адам (еңбекке қабілетті отбасы мүшесі) – «Қазақстан Республикасында зейнетақымен қамсыздандыру туралы»
2013 жылғы 21 маусымдағы Қазақстан Республикасы Заңының
11-бабының 1-тармағында белгіленген он алты жастан бастап зейнеткерлік жасқа дейінгі, еңбекке және белгілі бір біліктілік деңгейіндегі, көлемдегі және сападағы жұмысты орындауға қабілетті адам немесе отбасы мүшесі;

7) жан басына шаққандағы орташа табыс – отбасының жиынтық табысының айына отбасының әрбір мүшесіне келетін үлесі;

8) жиынтық табыс – атаулы әлеуметтік көмек тағайындау кезінде ескерілетін табыс түрлерінің сомасы;

9) жұмыспен қамтуға жәрдемдесу және әлеуметтік бейімдеу жөніндегі іс-шаралардың үлгілік тізбесі (бұдан әрі – Үлгілік тізбе) – халықты әлеуметтік қорғау саласындағы орталық атқарушы орган бекіткен және әлеуметтік келісімшарт жасау кезінде пайдалану үшін ұсынылатын жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің және әлеуметтік бейімдеудің белсенді шараларының тізбесі;

10) жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді шаралары – жұмыссыздар, өзін-өзі жұмыспен қамтығандар қатарындағы Қазақстан Республикасының азаматтарын және оралмандарды, сондай-ақ Халықты жұмыспен қамту туралы заңда көзделген жағдайларда өзге адамдарды мемлекеттік қолдау шаралары;

11) күнкөрісі төмен адамдар (отбасылар) – жан басына шаққандағы орташа айлық табысы облыстарда, республикалық маңызы бар қалаларда, астанада белгіленген кедейлік шегінен төмен адамдар (отбасылар);

12) отбасыға берілетін көмектің жеке жоспары (бұдан әрі – жеке жоспар) – Халықты жұмыспен қамту орталығы атаулы әлеуметтік көмек көрсетуге жүгінген адаммен және (немесе) оның отбасы мүшелерімен бірлесіп жасаған жұмыспен қамтуға жәрдемдесу және (немесе) әлеуметтік бейімдеу жөніндегі іс-шаралар жоспары;

13) «Өрлеу» жобасы – отбасының (адамның) еңбекке қабілетті мүшелерінің жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің мемлекеттік шараларына қатысуы және қажет болған жағдайда, еңбекке қабілеттілерін қоса алғанда, отбасы мүшелерінің (адамның), әлеуметтік бейімделуден өтуі шартымен отбасына (адамға) шартты ақшалай көмек беру жөніндегі іс-шаралар кешені;

14) уәкілетті орган – республикалық маңызы бар қаланың, астананың, ауданның, облыстық маңызы бар қаланың, қаладағы ауданның, аудандық маңызы бар қаланың мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындауды жүзеге асыратын жергілікті атқарушы органы;

15) учаскелік комиссия – «Учаскелік комиссиялар туралы үлгілік ережені бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2009 жылғы 28 қаңтардағы № 29-ө бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 5562 болып тіркелген) бекітілген Учаскелік комиссиялар туралы үлгілік ережеге сәйкес атаулы әлеуметтік көмек алуға жүгінген адамдардың (отбасылардың) материалдық жағдайына тексеру жүргізу үшін тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктер әкімдерінің шешімімен құрылатын арнайы комиссия;

16) халықты жұмыспен қамту мәселелері жөніндегі аудандық (қалалық) комиссия – «Кейбір үлгілік құжаттарды бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2016 жылғы 7 маусымдағы № 482 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13867 болып тіркелген) (бұдан әрі – № 482 бұйрық) бекітілген Халықты жұмыспен қамту мәселелері жөніндегі аудандық (қалалық) комиссия туралы үлгілік ережеге сәйкес аудан, қала, облыстық және республикалық маңызы бар қалалар, астана аумағында халықты жұмыспен қамту саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыру мақсатында құрылған халықты жұмыспен қамту мәселелері жөніндегі комиссия;

17) халықты жұмыспен қамту мәселелері жөніндегі өңірлік комиссия –
№ 482 бұйрықпен бекітілген Халықты жұмыспен қамту мәселелері жөніндегі өңірлік комиссия туралы үлгілік ережеге сәйкес облыс (астана, республикалық маңызы бар қала) аумағындағы халықты жұмыспен қамту саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыру мақсатында құрылған халықты жұмыспен қамту мәселелері жөніндегі комиссия;

18) халықты жұмыспен қамту орталығы (бұдан әрі – Орталық) – ауданның, облыстық және республикалық маңызы бар қалалардың, астананың жергілікті атқарушы органы жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді шараларын іске асыру және жұмыссыздықтан әлеуметтік қорғауды және Халықты жұмыспен қамту туралы заңға сәйкес жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің өзге де шараларын ұйымдастыру мақсатында құратын мемлекеттік мекеме.

 

 

2-тарау. Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті

тағайындау тәртібі

 

3. Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек (бұдан әрі – атаулы әлеуметтік көмек) Заңның 2-бабының 1-2-тармағына сәйкес жан басына шаққандағы орташа табысы облыстарда, республикалық маңызы бар қалада, астанада белгіленген кедейлік шегінен аспайтын адамға немесе отбасыға шартсыз немесе шартты ақшалай көмек түрінде беріледі.

4.Атаулы әлеуметтік көмек алуға үміткер адам немесе отбасы атаулы әлеуметтік көмек туралы ақпарат алу үшін тұрғылықты жері бойынша Орталыққа, ал тұрғылықты жері бойынша Орталық болмаған жағдайда – кент, ауыл, ауылдық округ әкіміне (бұдан әрі – әкім) жүгінеді.

5. Үміткер адам немесе отбасы жүгінуі процесінде оған консультация беріледі, оның барысында:

1) мынадай:

шартсыз және шартты ақшалай көмек алу шарттары туралы;

жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді шараларына және (немесе) әлеуметтік бейімдеу бағдарламаларына қатысу шарттары туралы;

әлеуметтік келісімшарт жасасу қажеттілігі, әлеуметтік келісімшартқа қатысушы тараптардың міндеттемелері және әлеуметтік келісімшартты бұзу шарттары туралы;

атаулы әлеуметтік көмек мөлшерін азайту және (немесе) тоқтата тұру шарттары туралы;

атаулы әлеуметтік көмек тағайындау үшін қажетті құжаттар мен мәліметтер тізбесі туралы;

мемлекеттік органдар мен ұйымдардың тиісті ақпараттық жүйелерінен сұратылатын мәліметтер тізбесі туралы ақпарат беріледі;

2) адамның немесе отбасының жан басына шаққандағы орташа табысын және атаулы әлеуметтік көмек мөлшерін алдын ала есептеу жүргізіледі.

Консультацияны Орталықтарда консультанттар, ал адам әкімге жүгінген жағдайда ассистенттер береді.

6. Консультация беру нәтижелері бойынша адам немесе отбасы (бұдан әрі – өтініш беруші) өз тарапынан немесе отбасының атынан осы Қағидаларға
1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша атаулы әлеуметтік көмек тағайындауға өтінішпен жүгінеді.

Өтінішке мынадай құжаттар қоса беріледі:

1) жеке басты куәландыратын құжат (Қазақстан Республикасы азаматының жеке куәлігі (төлқұжаты), Қазақстан Республикасында тұрақты тұратын шетелдіктің тұруға ыхтиярхаты, азаматтығы жоқ адамның куәлігі, босқын куәлігі), ал оралмандар үшін – оралман куәлігі – сәйкестендіру үшін;

2) осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жеке қосалқы шаруашылығының бар-жоғы туралы мәліметтер;

3) атаулы әлеуметтік көмек төлеу жөніндегі уәкілетті ұйымдағы банктік шот нөмірі туралы мәліметтер;

4) баланың (барлық балаларға) туу (қайтыс болу) туралы куәлігі  – Қазақстан Республикасының аумағында 2007 жылғы 13 тамызға дейін жүргізілген тіркеулер бойынша;

5) өтініш берушінің деректерінде баланың туу туралы куәлігіндегі деректерден айырмашылық болған жағдайда неке қиюды (бұзуды) тіркеу туралы куәлік – Қазақстан Республикасының аумағында 2008 жылғы                           1 маусымға дейін жүргізілген тіркеулер бойынша;

6) «Мемлекеттiк базалық зейнетақы төлемiн бюджет қаражаты есебiнен беру, сондай-ақ уәкілетті ұйымнан төленетін зейнетақы төлемдерін, мүгедектігі бойынша, асыраушысынан айрылу жағдайы бойынша және жасына байланысты берілетін мемлекеттік базалық әлеуметтік жәрдемақыларды, мемлекеттік арнайы жәрдемақыларды тағайындау және жүзеге асыру қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 14 сәуірдегі № 223 бұйрығымен бекітілген Мемлекеттiк базалық зейнетақы төлемiн бюджет қаражаты есебiнен беру, сондай-ақ уәкілетті ұйымнан төленетін зейнетақы төлемдерін, мүгедектігі бойынша, асыраушысынан айрылу жағдайы бойынша және жасына байланысты берілетін мемлекеттік базалық әлеуметтік жәрдемақыларды, мемлекеттік арнайы жәрдемақыларды тағайындау және жүзеге асыру қағидаларына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11110 болып тіркелген) 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша оқу орнының анықтамасы, егер он сегіз жастан жиырма үш жасқа дейін асырауындағылар орта, техникалық және кәсіптік ортадан кейінгі білім беру, жоғары оқу орындарында күндізгі оқу нысаны бойынша оқитын болып табылса, оқу орнынан жылына бір рет сұратылады.

Жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді шараларына тартылатын еңбекке қабілетті отбасы мүшелері өтінішке қосымша:

«Жұмыс іздеп жүрген адамдарды тіркеу» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министірінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 279 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11342 болып тіркелген) мемлекеттік көрсетілген қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жұмыс іздеуші адам ретінде тіркелуге өтінішті;

еңбек қызметін растайтын құжатты (бар болса);

білімі, біліктілігі, арнайы білімінің немесе кәсіптік даярлығының болуы туралы құжатты (бар болса) ұсынады.

Он алты жасқа толмаған адамның атынан ата-анасының немесе оның заңды өкілдерінің біреуінің еңбек қызметін жүзеге асыруға келісімі туралы еркін нысанда жазылған өтініш ұсынылады.

Үшінші адамның атаулы әлеуметтік көмек тағайындауға өтінішті және қажетті құжаттарды беруі атаулы әлеуметтік көмек алуға құқығы бар адамның нотариат куәландырған сенiмхаты бойынша жүргізіледі.

Өтініш беруші құжаттарды салыстырып тексеру үшін түпнұсқада ұсынады.

7. Өтініш қабылдау кезінде Орталық немесе әкім осы Қағидаларға
3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша «электронды үкімет» шлюзі арқылы тиісті мемлекеттік органдардың және ұйымдардың ақпараттық жүйелеріне (бұдан әрі – ақпараттық жүйе) сұрау салуды дербес қалыптастырады.

8. Әкімде немесе Орталықта ақпараттық жүйелерге рұқсаты болмаған немесе ақпараттық жүйелердегі мәліметтер сәйкес келмеген (жоқ болған) кезде өтініш беруші осы Қағидалардың 6-тармағында көрсетілген құжаттарға қосымша мынадай құжаттарды қоса береді:

1) отбасының әрбір мүшесіне тұрақты тұрғылықты жері бойынша тіркелуін растайтын құжат (мекенжай анықтамасы);

2) баланың туу (қайтыс болуы) туралы куәлігі (барлық балаларға) –Қазақстан Республикасының аумағында 2007 жылғы 13 тамызға дейін жүргізілген тіркеулер бойынша;

3) өтініш берушінің деректерінде баланың туу туралы куәлігіндегі деректерден айырмашылық болған жағдайда неке қиюды (бұзуды) тіркеу туралы куәлік – Қазақстан Республикасы аумағында 2008 жылғы 1 маусымнан кейін жүргізілген тіркеулер бойынша;

4) қорғаншылықты (қамқоршылықты) белгілеуді немесе бала асырап алуды растайтын құжат – қорғаншылық (қамқоршылық) белгіленген немесе бала асырап алған жағдайда;

5) мүгедектікті белгілеу туралы анықтама – мүгедектік белгіленген жағдайда;

6) дара кәсіпкер статусын растайтын құжат.

9. Өтініш берушінің өтінішін қарау барысында әкім немесе Орталық:

1) атаулы әлеуметтік көмек тағайындау үшін өтініш берушіден қабылданатын құжаттар пакетінің толықтығын, ақпараттық жүйелерден алынатын мәліметтердің толықтығын және олардың өтініш беруші ұсынған мәліметтермен сәйкестігін тексереді;

2) түпнұсқада ұсынылған құжаттарды сканерлейді. Құжаттардың электрондық көшірмелері әкімнің немесе Орталық маманының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылады, одан кейін құжаттардың түпнұсқалары өтініш берушіге қайтарылады.

Құжаттарды сканерлеу мүмкіндігі болмаған жағдайда – өтініш беруші ұсынған құжаттардың көшірмелерін жасайды. Құжаттардың қағаз көшірмелері әкімнің немесе Орталық маманының қолтаңбасымен куәландырылады, одан кейін құжаттардың түпнұсқалары өтініш берушіге үзбелі талонмен бірге қайтарылады;

3) сканерлеу (көшіру) сапасын және электрондық және (немесе) қағаз көшірмелерінің осы Қағидалардың 6 және 8-тармақтарына сәйкес өтініш беруші ұсынған түпнұсқаларға сәйкестігін қамтамасыз етеді.

10. Әкім немесе Орталық өтініш берушіге мынадай:

өтініш беруші құжаттардың толық емес тізбесін және (немесе) қолданыс мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған;

ұсынылған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) дәйексіздігі белгіленген;

ақпараттық жүйелерден атаулы әлеуметтік көмекті тағайындау, төлеу немесе оны тағайындауға өтініш беру фактісін растайтын мәліметтер алынған жағдайларда кідіріссіз осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша атаулы әлеуметтік көмек тағайындауға құжаттар қабылдаудан бас тарту туралы қолхатты береді.

11. Өтініш беруші құжаттардың толық тізбесін ұсынған жағдайда:

1) әкім:

осы Қағидаларға 5-қосымшаға сәйкес нысан бойынша атаулы әлеуметтік көмек тағайындауға өтінішті тіркеу журналында өтінішті тіркейді және өтініш берушіге өтінішке үзбелі талон береді. Ақпараттық жүйелерге рұқсат болған кезде – осы Қағидаларға 5-қосымшаға сәйкес нысан бойынша атаулы әлеуметтік көмек тағайындауға өтінішті тіркеудің электрондық журналында тіркейді;

атаулы әлеуметтік көмек тағайындау үшін қағаз жеткізгіштегі құжаттар пакетін немесе электрондық құжаттар пакетін (бұдан әрі – ЭҚП) қалыптастырады және оны өз қолтаңбасымен немесе ЭЦҚ арқылы растайды;

өтініш берушіден құжаттар пакетін алған күннен бастап екі жұмыс күні ішінде өтініш берушінің (отбасының) материалдық жағдайын зерттеп-қарау және осы Қағидаларға 6-қосымшаға сәйкес нысан бойынша учаскелік комиссияның қорытындысын дайындау үшін өтінішпен қоса, өтініш иесінің және отбасы мүшелерінің жеке басты куәландыратын құжаттарын, өтініш иесінің және отбасы мүшелерінің мекенжай туралы анықтама құжаттарын учаскелік комиссияға береді;

өтініш берушіден құжаттарды қабылдаған күннен бастап он бес жұмыс күнінен кешіктірмей учаскелік комиссияның қорытындысын қоса отырып өтініш берушінің құжаттар пакетін Орталыққа тапсырады;

2) Орталық:

осы Қағидаларға 5-қосымшаға сәйкес нысан бойынша атаулы әлеуметтік көмек тағайындауға өтінішті тіркеудің электрондық журналында өтінішті тіркейді және өтініш берушіге өтінішке үзбелі талон береді;

құжаттарды қабылдаған күні еңбекке қабілетті отбасы мүшелерін, олардың өтініштері бойынша Халықты жұмыспен қамту туралы заңның
13-бабына сәйкес жұмыс іздеуші адам ретінде тіркейді;

қағаз жеткізгіште құжаттар пакетін немесе өтініш берушінің ЭҚП-сын қалыптастырады және оны өзінің қолтаңбасымен немесе ЭЦҚ арқылы куәландырады;

өтініш берушіден құжаттар пакетін алған күннен бастап екі жұмыс күні ішінде өтініш берушінің (отбасының) материалдық жағдайын зерттеп-қарау және осы Қағидаларға 6-қосымшаға сәйкес нысан бойынша учаскелік комиссияның қорытындысын дайындау үшін өтінішпен қоса, өтініш иесінің және отбасы мүшелерінің жеке басты куәландыратын құжаттарын, өтініш иесінің және отбасы мүшелерінің мекенжай туралы анықтама құжаттарын учаскелік комиссияға береді;

12. Учаскелік комиссия әкімнен немесе Орталықтан құжаттар пакеті келіп түскен күннен бастап үш жұмыс күні ішінде өтініш берушінің (отбасының) материалдық жағдайына тексеру жүргізеді және оның нәтижелері бойынша қорытынды дайындайды.

Өтініш берушінің (отбасының) материалдық жағдайын зерттеп-қарау өтініш берушінің, ал ол болмаған жағдайда – кәмелеттік жастағы әрекетке қабілетті отбасы мүшесінің қатысуымен жүргізіледі.

Учаскелік комиссияның мүшелері қорытындыға қол қояды және танысу үшін өтініш берушіге, ал ол болмаған жағдайда – зерттеп-қарауды жүргізуге қатысқан кәмелеттік жастағы әрекетке қабілетті отбасы мүшесіне ұсынылады.

Өтініш берушінің, ал ол болмаған жағдайда – кәмелеттік жастағы әрекетке қабілетті отбасы мүшесінің зерттеп-қарау жүргізуден бас тартуы учаскелік комиссия мүшелерінің көпшілігі қол қоятын хаттамада белгіленеді.

Өтініш беруші атаулы әлеуметтік көмек тағайындауға күнтізбелік бір жыл ішінде қайта жүгінген кезде өтініш беруші ұсынған мәліметтерді нақтылау қажет болған, сондай-ақ тұрғылықты жері (бір әкімшілік-аумақтық бірліктің шегінде), өтініш берушінің (отбасының) құрамы мен табыстары өзгерген жағдайларда ғана зерттеп-қарау жүргізіледі.

13. Орталық өтініші беруші немесе әкім ұсынған құжаттар пакеті мен учаскелік комиссияның қорытындысы негізінде:

1) көрсетілетін атаулы әлеуметтік көмек түрін айқындайды: шартсыз немесе шартты ақшалай көмек;

2) адамның (отбасының) жиынтық табысын «Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алуға үміткер адамның (отбасының) жиынтық табысын есептеудің ережесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2009 жылғы 28 шілдедегі
№ 237-ө бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 5757 болып тіркелген) бекітілген Мемлекеттiк атаулы әлеуметтiк көмек алуға үмiткер адамның (отбасының) жиынтық табысын есептеудің ережесіне (бұдан әрі – Жиынтық табысты есептеу қағидалары) сәйкес атаулы әлеуметтік көмек тағайындауға жүгінген тоқсан алдындағы тоқсан үшін есептейді;

3) шартты ақшалай көмек тағайындауды келісу үшін өтініш беруші ұсынған құжаттарды халықты жұмыспен қамту жөніндегі аудандық (қалалық) немесе өңірлік комиссияның қарауына жібереді;

4) адамға (отбасыға) атаулы әлеуметтік көмек тағайындау (төлем кезеңін ұзарту, төлем мөлшерін өзгерту, тағайындаудан бас тарту, төлемді тоқтату) туралы электрондық шешім жобасын (бұдан әрі – электрондық шешім жобасы) осы Қағидаларға 7-қосымшаға сәйкес дайындайды, олар ЭҚП қалыптастыруды тікелей жүзеге асыратын Орталық маманының, Орталықтың құрылымдық бөлімшесі басшысының және Орталық басшысының ЭЦҚ-сымен куәландырылады;

5) осы Қағидаларға 5-қосымшаға сәйкес нысан бойынша электрондық шешім жобасын атаулы әлеуметтік көмекті тағайындауға өтінішті электрондық тіркеу журналында тіркеуді жүзеге асырады;

6) электрондық шешім жобасын басып шығарады және уәкілетті органға жібереді.

14. Уәкілетті орган Заңның 4-бабының 8-тармағына сәйкес ЭҚП немесе қағаз жеткізгіштегі құжаттар пакетін және электрондық шешім жобасын алған күннен бастап үш жұмыс күні ішінде:

1) өтініш беруші ұсынған құжаттардың толықтығын және дәйектілігін, ақпараттық жүйелерден алынған мәліметтердің дәйектілігін тексереді. Қажеттігіне қарай тиісті мемлекеттік органдарға, уәкілетті ұйымдарға және орталық мемлекеттік органдардың ақпараттық жүйелеріне өтініш беруші ұсынған мәліметтерді нақтылау үшін сұрау салуды жүзеге асырады. Бұл ретте атаулы әлеуметтік көмек тағайындау (төлем кезеңін ұзарту, төлем мөлшерін өзгерту, тағайындаудан бас тарту және төлемді тоқтату) туралы шешім қабылдау мерзімі ол туралы өтініш берушіні Орталық арқылы сұрау салу жүзеге асырылған күннен бастап екі жұмыс күні ішінде жазбаша хабарламамен уәкілетті орган басшысының немесе оның міндетін атқарушы адамның шешімі бойынша күнтізбелік отыз күнге дейін ұзартылады;

2) таңдалған атаулы әлеуметтік көмек түрінің және жиынтық табысын есептеудің және Орталық жүргізген адамның (отбасының) атаулы әлеуметтік көмекті есептеудің дұрыстығын тексеруді;

3) ұсынылған құжаттардың, мәліметтердің толық еместігі және дәйексіздігі және атаулы әлеуметтік көмек түрін таңдау, жиынтық табысты есептеу және адамға (отбасына) атаулы әлеуметтік көмек мөлшерін есептеу кезінде қателер табылған жағдайда ЭҚП немесе қағаз жеткізгіштегі құжаттар пакетін және электрондық шешім жобасын пысықтауға қайтаруды;

4) атаулы әлеуметтік көмекті тағайындау (төлем кезеңін ұзарту, төлем мөлшерін өзгерту, тағайындаудан бас тарту, төлемді тоқтату) немесе оны тағайындаудан бас тарту туралы шешім қабылдауды, ол туралы өтініш берушіні Орталық немесе әкім арқылы, ал бас тартылған жағдайда – оның себебін көрсете отырып жазбаша хабарландыруды жүзеге асырады.

15. Атаулы әлеуметтік көмек тағайындау (төлем кезеңін ұзарту, төлем мөлшерін өзгерту, тағайындаудан баста тарту, төлемді тоқтату) туралы шешімге басшы немесе оның міндетін атқарушы адам ЭЦҚ-ны пайдалана отырып қол қояды.

16. Орталық электрондық шешім жобасы және өтініш берушінің құжаттар пакеті пысықтауға қайтарылған кезде үш жұмыс күні ішінде:

1) құжатта көрсетілген мәліметтерді өтініш берушіде немесе әкімде нақтылайды;

2) адамның (отбасының) жиынтық табысын және атаулы әлеуметтік көмек мөлшерін есептеуді жүргізеді;

3) пысықталған ЭҚП немесе қағаз жеткізгіштегі құжаттар пакетін және электрондық шешім жобасын осы Қағидалардың 13-тармағында айқындалған тәртіппен нақтыланған мәліметтермен уәкілетті органға жібереді.

17. Орталық уәкілетті орган атаулы әлеуметтік көмек тағайындау немесе тағайындаудан бас тарту туралы шешімді қабылдаған күннен бастап бес жұмыс күні ішінде өтініш берушінің өзіне немесе әкім арқылы осы Қағидаларға
8-қосымшаға сәйкес нысан бойынша атаулы әлеуметтік көмек тағайындау немесе тағайындаудан бас тарту туралы хабарламаны береді.

18. Атаулы әлеуметтік көмек төлеуді уәкілетті орган атаулы әлеуметтік көмек төлеу жөніндегі уәкілетті ұйымның банктік шоттарына аудару жолымен жүргізеді.

19. Атаулы әлеуметтік көмек мөлшері отбасы мүшелерінің құрамы өзгерген жағдайда көрсетілген мән-жайлар орын алған күннен бастап қайта есептеледі.

Атаулы әлеуметтік көмек алушы атаулы әлеуметтік көмек мөлшерінің немесе оны алу құқығының өзгеруіне негіз болатын мән-жайлар туындаған күннен бастап он жұмыс күні ішінде Орталықты, ал ауылдық жерде әкімді ақпараттандырады.

Алушы атаулы әлеуметтік көмек мөлшеріне әсер ететін мән-жайлар туралы уақытында хабардар етпесе, көмек мөлшері көрсетілген мән-жайлар пайда болған сәттен бастап, бірақ оны тағайындау күнінен ерте емес қайта есептеледі, ал өтініш беруші атаулы әлеуметтік көмекті заңсыз тағайындауға әкелген дәйексіз мәліметтерді ұсынғаны анықталған жағдайда адамға (отбасыға) атаулы әлеуметтік көмек төлеу оның тағайындалған кезеңіне тоқтатылады.

 

 

 

1-параграф. Шартсыз ақшалай көмек тағайындау тәртібі

 

20. Шартсыз ақшалай көмек жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді шараларына қатысу мүмкіндіктері шектеулі күнкөрісі төмен адамдарға (отбасыларға) көрсетіледі. Оларға:

1) жалғызілікті және жалғыз тұратын күнкөрісі төмен:

«Қазақстан Республикасында зейнетақымен қамсыздандыру туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 11-бабының 1-тармағында белгіленген зейнеткерлік жасқа жеткен адамдар;

бірінші және екінші топтағы мүгедектер;

екі айдан астам мерзімге уақытша еңбекке қабілетсіздік белгіленетін аурулары бар адамдар;

2) күнкөрісі төмен отбасылардың еңбекке қабілетті жастағы мүшелерінің барлығы:

бірінші және екінші топтағы мүгедек болып табылатын және (немесе) екі айдан астам мерзімге уақытша еңбекке қабілетсіздік белгіленетін аурулары бар және (немесе) жеті жасқа дейінгі балаға, мүгедек балаға, бірінші немесе екінші топтағы мүгедекке, үнемі бөгде адамның күтімі мен көмегіне мұқтаж қарияларға күтімді жүзеге асыратын адамдар жатады.

Шартсыз ақшалай көмекті уәкілетті орган өтініш берілген айдан бастап ағымдағы тоқсанға тағайындайды және ай сайын төленеді.

21. Шартсыз ақшалай көмекті алушы тоқсан сайын:

отбасы мүшелерінің алған табыстары туралы;

отбасының құрамы туралы мәліметтерді ұсынады.

22. Отбасының жиынтық табысы және (немесе) отбасының құрамы өзгерген жағдайда шартсыз ақшалай көмектің мөлшері өтініш беру айынан бастап ағымдағы тоқсанның соңына дейінгі мерзімге дейін қайта есептеледі.

Бұл ретте, шартсыз ақшалай көмекті тағайындау, оның мөлшерінің өзгеруі осы Қағидалардың 13-17-тармақтарында белгіленген тәртіпке сәйкес жүзеге асырылады.

 

 

2-параграф. Шартты ақшалай көмек тағайындау тәртібі

 

23. Шартты ақшалай көмек жалғызілікті және (немесе) жалғыз тұратын еңбекке қабілетті табысы аз адамдарға, сондай-ақ өз құрамында еңбекке қабілетті мүшесі (мүшелері) бар табысы аз отбасыларға ол (олар) жұмыспен қамтуға жәрдемдесу және (немесе) қажет болған кезде әлеуметтік бейімдеу шараларына қатысқан жағдайда көрсетіледі

Шартты ақшалай көмекті уәкілетті орган әлеуметтік келісімшарттың қолдану мерзіміне (алты айға дейін) тағайындайды, әлеуметтік келісімшартта бекітілген кезеңге ай сайын немесе біржолғы төлем ретінде төленеді.

Біржолғы шартты ақшалай көмек үш айда бір рет төленеді.

Біржолғы төлем әлеуметтік келісімшарт бойынша міндеттемелерді орындаумен байланысты іс-шараларға, жеке қосалқы шаруашылықты дамытуға (үй малын, құстарды және басқаларды сатып алуға), дара кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруға (бұрын алған қарыздарды өтеуді, тұрғын үй сатып алуды қоспағанда) ғана қолданылады.

24. Шартты ақшалай көмек тағайындаудың шарттары мынадай:

жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді шараларына және (немесе) бейімдеу бағдарламаларына қатысу бойынша тараптардың міндеттемелері көрсетілген әлеуметтік келісімшарт жасасу;

күнкөрісі төмен еңбекке қабілетті отбасы мүшелерінің жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді шараларына және әлеуметтік бейімдеу бағдарламаларына қатысуы.

25. Күнкөрісі төмен отбасының мынадай мүшелеріне:

бірінші және екінші топтағы мүгедектерге;

күндізгі оқу нысанында оқитын оқушыларға, студенттерге, тыңдаушыларға, курсанттарға және магистранттарға;

екі айдан астам мерзімге уақытша еңбекке қабілетсіздік белгіленетін аурулары бар адамдарға;

жеті жасқа дейінгі балаға, мүгедек балаға, бірінші немесе екінші топтағы мүгедекке, бөгде адамның күтімі мен көмегіне мұқтаж қарттарға күтімді жүзеге асыратын адамдарға;

тұрақты жұмысы бар адамдарға шартты ақшалай көмек тағайындау кезде жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді шараларына қатысу міндетті шарт болып табылмайды.

26. Орталық өтініш беруші немесе әкім ұсынған құжаттар пакеті негізінде:

1) жұмыспен қамтылмаған еңбекке қабілетті отбасы мүшелерінің санын айқындайды;

2) Халықты жұмыспен қамту туралы заңның 13-бабына сәйкес жұмыспен қамтылмаған еңбекке қабілетті адамдарды және жұмыспен қамтылмаған еңбекке қабілетті отбасы мүшелерін жұмыс іздеуші адамдар ретінде тіркеуді жүзеге асырады;

3) Халықты жұмыспен қамту туралы заңның 13-бабында белгіленген мерзімдерге сәйкес жұмыс іздеуші адам ретінде тіркелген еңбекке қабілетті адамдарға немесе еңбекке қабілетті отбасы мүшелеріне бар бос орындар (лайықты жұмыс) туралы хабарламалар жібереді.

Хабарлама тіркелген еңбекке қабілетті адамдарға немесе еңбекке қабілетті отбасы мүшелеріне өтініш беруші, әкім және (немесе) ақпараттық ресурстар арқылы тікелей беріледі;

4) еңбекке қабілетті адамдар немесе еңбекке қабілетті отбасы мүшелері жұмысқа орналасуға келіскен кезде – оларға жұмысқа орналасуға жәрдемдеседі.

Тіркелген еңбекке қабілетті адамдар немесе еңбекке қабілетті отбасы мүшелері біліктілігінің, білім деңгейінің сәйкес келмеуіне немесе лайықты жұмыстың көліктік қолжетімділігінің сәйкес келмеуіне байланысты ұсынылған бос орындардан бас тартқан кезде Орталық мемлекеттік қолдау шараларын, оның ішінде жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді шараларының аясында ұсынады;

5) мынадай:

біржолғы шартты ақшалай көмекті төлеу;

ұсыну туралы шешім уәкілетті органның құзыретінен шығатын жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің және әлеуметтік бейімдеудің белсенді шараларын көрсету;

шартты ақшалай көмекті ұзарту мәселесін қарастыру кезінде халықты жұмыспен қамту мәселелері жөніндегі аудандық (қалалық) немесе өңірлік комиссияға шартты ақшалай көмек тағайындауды келісу үшін тізімді береді;

6) учаскелік комиссияның қорытындысын немесе учаскелік комиссияның қорытындысы бар құжаттарды әкімнен, сондай-ақ қажеттігіне қарай жұмыспен қамту мәселелері жөніндегі аудандық (қалалық) немесе өңірлік комиссияның ұсынымын алғаннан кейін үш жұмыс күні ішінде жұмыспен қамту және әлеуметтік бейімдеу шаралары қамтылған жеке жоспарды құрастырады және осы Қағидаларға 9-қосымшаға сәйкес нысан бойынша әлеуметтік келісімшарт жасайды.

Әлеуметтік келісімшартта осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Жұмыспен қамтуға жәрдемдесу және әлеуметтік бейімдеу жөніндегі іс-шаралардың үлгілік тізбесінде ұсынылған жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің және әлеуметтік бейімдеудің белсенді шараларын орындау жөніндегі тараптардың міндеттемелері көрсетіледі;

7) әлеуметтік келісімшарт жасасқан күннен бастап бір жұмыс күні ішінде ЭҚП-ны немесе құжаттардың қағаз жеткізгіштегі пакетін, халықты жұмыспен қамту мәселелері жөніндегі аудандық (қалалық) немесе өңірлік комиссияның ұсынымымен, сондай-ақ талаптар қол қойған әлеуметтік келісімшартпен қоса атаулы әлеуметтік көмек тағайындау үшін уәкілетті органға жолдайды.

27. Еңбекке қабілетті адамдар немесе отбасы мүшелері лайықты жұмыстан не жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді шаралары аясындағы мемлекеттік қолдау шараларынан бас тартқан кезде Орталық бір жұмыс күні ішінде:

жұмыспен қамту орталығының осы Қағидаларға 11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш беруші және (немесе) еңбекке қабілетті отбасы мүшесі (мүшелері) куәландырған қол қойған қорытындысын дайындайды;

18 жасқа дейінгі балаларға, орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарында, жоғары оқу орындарында күндізгі оқу нысаны бойынша оқитын  адамдарға, олар кәмелетке толғаннан кейін оқу орындарын бітірген уақытқа дейін (бірақ жиырма үш жасқа толғанға дейін) және отбасының басқа мүшелерін қоспағанда, жеті жасқа дейінгі балаларына күтімді жүзеге асыратын аналарға шартты ақшалай көмек тағайындау туралы электрондық шешім жобасын қалыптастырады;

өтініш берушінің құжаттар пакеті және Орталықтың еңбекке қабілетті адамдардың немесе отбасы мүшелерінің лайықты жұмыстан не мемлекеттік қолдау шараларынан, оның ішінде жұмыспен қамтудың белсенді шаралары шеңберінде бас тартуы туралы қорытындысы қоса берілген электрондық шешім жобасын шартты ақшалай көмек тағайындау үшін уәкілетті органға жолдайды.

28. Әлеуметтік келісімшартта көзделген міндеттемелер орындалмаған кезде Орталық күнтізбелік екі күннің ішінде өтініш берушіге және (немесе) еңбекке қабілетті адамға және (немесе) еңбекке қабілетті отбасы мүшелеріне осы Қағидаларға 12-қосымшаға сәйкес әлеуметтік келісімшартта көзделген міндеттемелердің алғашқы рет (қайта) орындалмауы туралы хабарлама жолдайды.

Орталық жолдама жіберген сәттен бастап күнтізбелік жеті күннің ішінде өтініш беруші немесе еңбекке қабілетті адам (отбасы мүшесі) әлеуметтік келісімшарт міндеттемелерін орындау бойынша шараларды қабылдамаған жағдайда Орталық бір жұмыс күні ішінде:

1) осы Қағидаларға 11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жұмыспен қамту орталығының әлеуметтік келісімшарт міндеттемелерінің бұзылуы туралы қорытындысын дайындайды;

2) 18 жасқа дейінгі балаларды, кәмелетке толғаннан кейін оқу орындарын бітірген уақытына дейін (жиырма үш жасқа толғанға дейін) орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарында, жоғары оқу орындарында күндізгі оқу нысаны бойынша оқитын адамдарды және жеті жасқа дейінгі балаларына күтімді жүзеге асыратын аналарды қоспағанда, шартты ақшалай көмектің мөлшерін үш айлық мерзімге, бірақ әлеуметтік келісімшарттың аяқталу мерзімінен аспайтын мерзімге 50%-ға азайту туралы электрондық шешім жобасын қалыптастырады;

3) шартты ақшалай көмектің мөлшерін азайту туралы электрондық шешім жобасын әлеуметтік келісімшарт міндеттемелерінің бұзылуы туралы қорытындысымен қоса осы Қағидалардың 13-тармағында айқындалған тәртіппен уәкілетті органға жолдайды;

4) алушыны осы Қағидаларға 12-қосымшаға сәйкес әлеуметтік келісімшартта көзделген міндеттемелердің алғаш рет (қайтадан) орындалмағаны туралы хабардар етеді.

29. Уәкілетті орган шартты ақшалай көмектің мөлшерін азайту туралы шешім шығарғаннан кейін, әлеуметтік келісімшарт бойынша міндеттемелердің қайта орындалмағаны анықталған кезде Орталық бір жұмыс күні ішінде:

әлеуметтік келісімшартты бұзу туралы қорытынды дайындайды;

18 жасқа дейінгі балаларды, кәмелетке толғаннан кейін оқу орындарын бітірген уақытына дейін (жиырма үш жасқа толғанға дейін) орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарында, жоғары оқу орындарында күндізгі оқу нысаны бойынша оқитын адамдарды және жеті жасқа дейінгі балаларына күтімді жүзеге асыратын аналарды қоспағанда, отбасыға шартты ақшалай көмекті тоқтату туралы электрондық шешім жобасын қалыптастырады;

отбасыға шартты ақшалай көмекті тоқтату туралы электрондық шешім жобасын әлеуметтік келісімшарт міндеттемелерінің бұзылуы туралы қорытындымен қоса осы Қағидалардың 13-тармағында көзделген тәртіппен уәкілетті органға жолдайды;

алушыны осы Қағидаларға 12-қосымшаға сәйкес әлеуметтік келісімшартта көзделген міндеттемелердің алғаш рет (қайтадан) орындалмағаны туралы хабардар етеді.

30. Уәкілетті орган отбасыға төленетін шартты ақшалай көмектің мөлшерін азайту немесе оны тоқтату туралы шешімді осы Қағидалардың
14 және 15-тармақтарында айқындалған тәртіппен қабылдайды.

31. Әлеуметтік келісімшартты мынадай:

отбасы мүшелерін әлеуметтік бейімдеу қажет болған;

еңбекке қабілетті отбасы мүшелерінің кәсіптік оқытуды және (немесе) жастар практикасын және (немесе) әлеуметтік жұмыс орындарында жұмыспен қамтылуы аяқталмаған жағдайларда алты айға дейін ұзартуға болады.

Әлеуметтік келісімшартты ұзарту кезінде шартты ақшалай көмектің мөлшері қайта қаралмайды.

32. Уәкілетті орган әлеуметтік келісімшартты ұзартуға байланысты адамға (отбасыға) шартты ақшалай көмек  төлемін ұзарту туралы шешімді осы Қағидалардың 14 және 15-тармақтарында айқындалған тәртіппен мыналардың:

1) осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша алушының жазбаша өтініші;

2) осы Қағидаларға 13-қосымшаға сәйкес нысан бойынша әлеуметтік келісімшартқа қосымша келісім негізінде. Қосымша келісім әлеуметтік келісімшарт мерзімінің аяқталуына күнтізбелік он күн қалғанға дейін жасалады.

3) жұмыспен қамту мәселелері жөніндегі аудандық (қалалық) немесе өңірлік комиссияның қорытындысы;

4) ұйымдардың шартты ақшалай көмек алушының оқуда немесе жастар практикасында немесе әлеуметтік жұмыс орындарында болуы туралы мәліметтері;

5) Орталықтың шартты ақшалай көмек төлеуді ұзарту туралы шешімінің жобасы негізінде қабылдайды.

33. Шартты ақшалай көмекті тағайындау, шартты ақшалай көмек төлемін ұзарту кезінде еңбекке қабілетті адамның немесе еңбекке қабілетті отбасы мүшелерінің әлеуметтік келісімшартты іске асыру кезеңінде тапқан табысы отбасының жиынтық табысына қосылмайды.

34. Орталық, уәкілетті орган шартты ақшалай көмек мөлшерін азайту туралы, шартты ақшалай көмек төлемін тоқтату туралы немесе ұзарту туралы шешім қабылдаған күннен бастап бес жұмыс күні ішінде өтініш берушінің өзіне немесе әкім арқылы осы Қағидаларға 14-қосымшаға сәйкес нысан бойынша атаулы әлеуметтік көмек төлемін тоқтату (мөлшерін өзгерту), ұзарту туралы хабарлама береді.

35. Әлеуметтік келісімшартты іске асыруды мониторингілеуді ауданда (қалада) консультант, ал ауылдық жерде – ассистент жүргізеді.

36. Ассистент ай сайын, есепті айдан кейінгі айдың 3 күніне дейінгі мерзімде консультантқа осы Қағидаларға 15-қосымшаға сәйкес нысан бойынша әлеуметтік келісімшартты сүйемелдеу туралы есепті ұсынады.

Консультант ай сайын, есепті айдан кейінгі айдың 5 күніне дейінгі мерзімде осы Қағидаларға 16-қосымшаға сәйкес нысан бойынша уәкілетті органға әлеуметтік келісімшартты сүйемелдеу туралы есепті ұсынады.

 

 

3-тарау. Атаулы әлеуметтік көмек тағайындау тәртібі

 

37. Алушыға атаулы әлеуметтік көмек төлеу уәкілетті органның шешімі негізінде ақшалай нысанда жергілікті бюджет қаражаты есебінен жүргізіледі.

Артық төленген қаражат өз еркімен қайтаруға жатады, ал бас тартқан жағдайда – сот тәртібінде қайтарылады.

38. Атаулы әлеуметтік көмек төлеу атаулы әлеуметтік көмек төлеу жөніндегі уәкілетті ұйымдар арқылы жүзеге асырылады.

 

 


Мемлекеттік атаулы әлеуметтік

көмек тағайындау және төлеу

қағидаларына

1-қосымша

 

 

Нысан

 

М